قلعه‌شاهی

داستان و هر آنچه از دل برآید ...

قلعه‌شاهی

داستان و هر آنچه از دل برآید ...

اینترنت پر سرعت ...

پای اینترنت به اصطلاح پرسرعت وطنی نشسته بودم و طبق عادت ترانـــه « بدو بالا .. بدو بالا .. یاربالا » را مرور می‌کردم  که یادم آمد چند وقت پیش در یکی از بلاد کفر و مستعمرات شیطان بزرگ ( لعن الله علیه ) گشت می‌زدم و با یک کلیک به سرعتی معادل بوگاتی ویرون هر سایتی اراده می‌کردم جلوی چشمم ظاهر می‌شد.


با خودم گفتم حتمن حکمتی در کار است که مسئولین امر ، ما را از این نعمت خدادادی محروم نموده‌اند . حالا بماند که هر کشتی یا قایقی از خلیج فارس رد می‌شود یک لگدی هم به کابل اینترنت مضلوممان می‌زند و دائمن در حال قطع و وصل شدن است. 


در همین افکار بودم که آمار مرگ و میر در اثر تصادفات جاده‌ای چشمم را گرفت . همانطور که مستحضرید بحمدالله در این باب رتبه اول را در جهان دارا هستیم و کسی به گردمان نمی‌رسد.


با اندکی تامل دریافتم که حکمت کار در این است که ، با وجود اینهمه جرائم سنگین و کار فرهنگی و تبلیغاتی و زحمات بی وقفه برادر  « داداش سیا » که جهت تصحیح عادات رانندگی به عمل آمده ( و صد البته تولیدات منحصر‌به‌فرد خودرو سازان داخلی ) وضعمان این است ، حال تصور کنید اگر مسئولان ، اینترنت را با آن سرعت سرسام آور در اختیارمان قرار می‌دادند ، چه آماری از مرگ و میر بر اثر انحرافات اینترنتی و فیسبوکی به جا می‌ماند ، چه بسا خود بنده هم تا الان چند کفن پوسانده بودم دور از جان شما .  

نظرات 1 + ارسال نظر
ahmad سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام
ممنون از مطلب زیباتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد